מלכיאלי מתחייב: "לא נתמוך בקואליציה שלא תעזור לחלשים"

    אסתי פלד No Comments on מלכיאלי מתחייב: "לא נתמוך בקואליציה שלא תעזור לחלשים"

    ח"כ מלכיאלי למימרן ב"מהדורה המרכזית": "ש"ס תמיד דאגה לשכבות החלשות, בשנה האחרונה מה שקרה זה שהרבה אנשים נכנסו למעגל שמתקשים לסגור את החודש. לא נתמוך בתקציב המדינה אם הסעיף הזה לא יהיה כלול בו. מיליארד שקל למשפחות הנזקקות".

    צילום: פלאש90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיכאל מלכיאלי מש"ס לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "בחלק מבתי הספר שמעתי שיש שביתה. אני לא מעורה בפרטים עד הסוף, נקווה שהכל יסתדר. פסגת זאב מתחרדת בצעדי ענק, מי שמסתובב שם מרגיש אווירה חרדית, זה מאתגר את עיריית ירושלים, היום יש שם כבר ת"ת לבנים, ויהיו גם מוסדות לבנות".

    לגבי הסמינר הספרדי החדש בירושלים אמר: "אני יודע שההורים שמה (סמינר כתר) מרוצים, לא הייתי מעורב אקטיבית בפתיחה שלו, אני כבר כמה שנים לא בעירייה, נקווה מאד שיצליח. אני שומע על הורים מרוצים".

    לגבי הנסיעה המסורתית לאומן בראש שהנה אמר: "מדינת ישראל צריכה להגיע להבנות ולאבטח את הנוסעים לאומן, זו נסיעה שיש לה מסורת של הרבה שנים. צריך לקוות שתמצא הדרך להגיע לשם בבטחה".

    על הקמפיין החדש של ש"ס אמר: "ש"ס תמיד דאגה לשכבות החלשות, בשנה האחרונה מה שקרה זה שהרבה אנשים נכנסו למעגל שמתקשים לסגור את החודש. אנחנו פונים לקהל יעד הזה, ש"ס נתנה כסף למשפחות, ומתחייבת לעשות זאת שוב".

    "אנחנו לא נתמוך בתקציב המדינה אם הסעיף הזה לא יהיה כלול בו. מיליארד שקל למשפחות הנזקקות. המשפחות שמקבלות את הסיוע לא נמנות על הקהל שלש ש"ס, ואנחנו עכשיו פונים גם אליהם".

    האזינו לריאיון המלא:



    0 תגובות